duminică, 21 iunie 2015

Cheia succesului esti chiar tu

Daca nu ati fost inca la cursuri de dezvoltare personala si succes sa stiti ca nu e timpul pierdut, o mai puteti face, normal cu bani, ca nimic nu e gratis pe lumea asta.
Daca nu aveti bani va pot ajuta eu, ca fiind romanca le stiu pe toate si pot tine deci si cursuri de devoltare.
Singura mentiune e ca eu am un curs foarte mic de parcurs, nu imi trebuie 3 ceasuri sa va spun ceea ce veti vedea ca deja stiati dar nu ati constientizat inca.

Revenim .
Multi oameni de-a lungul timpului au excelat in diverse domenii, au avut idei si le-au dus pana la capat.
Ce am fi azi fara un Leonardo da Vinci? Sau Henri Coanda?

Dar pentru a ajunge acolo unde ii stim azi, au avut nevoie de un singur lucru toti.

***********Aici incepe cursul

Pe langa inteligenta si talent au avut nevoie de munca.

Cheia succesului e munca!
Sa perseverezi in domeniul care iti place si sa o faci din pasiune fara a te uita la ceas ca e gata programul, asta inseamna sa ai succes si sa ai satisfactia muncii tale.

Daca iti trebuie doar 1% talent si restul munca, atunci asta e, munca.

***********Aici se termina cursul

Iata ca privind acest frumos, poti spune ca nu degeaba a castigat de 8 ori la rand, bravo lui, el a inteles ca pentru a fi in varf trebuie ca zi de zi sa te antrenezi pentru asta!
Poate ca visa el si la gratare cu bere dar nu a iesit din programul de folosire a timpului pentru antrenamente si iata ca munca lui a fost rasplatita an de an, doar munca naste campioni, lenea deloc sau niciodata.






Roger Federer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu