marți, 23 iunie 2015

O alta zi de marti

Azi a fost o zi amestecata pentru mine, na, e marti.A inceput cu o tarta.


O tarta gustoasa si pufoasa iti iese cand o faci fara sa te gandesti prea mult la ea.
Cea de azi, cu visine, am vrut sa fie perfecta dar a iesit cam aspra. Buna dar nu cum as fi vrut, buna totusi sa nu treaca sezonul visinelor fara a manca tarta.
E ca in viata, uneori din dorinta de a iesi perfect, ne concentram prea mult pe idee uitand sa si traim pe langa ea.
Recunosc ca am schimbat reteta si am adaugat si lapte, asta n-a facut-o mai buna, dimporiva.

Cum n-am aparat foto nu am facut poze la ea dar am aceasta *piscina cu cirese* care stau relaxate cu cozile pe afara si aduc vara intr-un pahar .

sursa ciresei Tiberiu Lovin



Vara aduce si ia romaneasca in prim plan. La examenul de evaluare nationala unul din subiectele la romana a facut referire la ie.

La Iasi Stefan cel Mare are pe bulevard Festivalul iei.
Moda abunda de ii.
Daca nici vara asta nu imi iau ie ma mut in Maramures,poate acolo voi gasi ragaz sa caut.

Azi, marti, au fost incendii la preturi in magazinele online, vorba aia 50% insa curios ca ce imi doream are fix pretul de acum o luna, ramane cum am stabilit.
Noaptea de Sanzaiene, magica sau nu, poate incepe, mai e un pic pana la miezul noptii.

Si sa nu uit, mi-am amintit o vorba de duh citita pe undeva:
Daca ai cap, nu e ca sa il piepteni !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu