sâmbătă, 20 iunie 2015

Stiri de aici si de oriunde

Vine concediul si odata cu el vine si grija pentru costumul de baie de anul asta, nu conteaza daca mai ai, parca unul nou e altceva.

Citim despre:
Jolidon intra in insolventa.
 Pentru barbati poate  nu pare interesanta stirea, pentru femei e problematica pentru ca cine nu are ceva de la Jolidon?
Am vazut si pe Astratex costume interesante pentru concediu inotabil.
Astratex sau Jolidon ?


Asta e de pe Astratex
Am vazut multa promovare pentru ei in ultima vreme pe online.









Asta e de pe Jolidon
Sofisticata, mă !
Mi-au placut si imi plac produsele Jolidon, sa speram ca va ramane pe piata sau va fi preluata sub alt brand.















Sau, daca nu ai bani de concediu stai acasa, in lenjerie Anis 
Asta ca sa raman la branduri romanesti care au in ele creativitate si spirit romanesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu