marți, 13 octombrie 2015

Tot toamna

Tot de toamna, ca e ploioasa si friguroasa si imi da o stare de nemunca.

S-a dus vara, mai ca si toamna e pe fuga din cauza iernii care se strecoara printre usi, bucuroasa ca vom da drumul la centrala mai devreme si vom cheltui banutii munciti cu truda doar pe facturi.



Chiar daca piata ne ofera zilnic produse noi, ar trebui sa nu mai aruncam chiar asa banii pe haine tinand cont ca dulapul e plin ochi. Vorba unui barbat, desigur: Daca ar fi posibil , in orice scara de bloc ai avea 30 magazine-apartament cu dulapuri pline ale doamnelor de unde poti cumpara o multime de lucruri noi, bune, bagate acolo doar ca sa fie, asta dupa un lung chin al sotilor atarnati de ele si taraiti prin mall-uri si pe langa cabine de proba, cu fata aia oropsita ca nu au ce face ....
Na, societatea actuala ca sa mearga  trebuie sa consume, daca consuma cheltuie, daca cheltuie se indatoreaza si daca se indatoreaza devine dependenta de sistem si nu mai poate fi libera in actiuni.
Cercul asta se tot invarte si ne prinde.





















Totusi, cand e nevoie cumparam, ca de exemplu azi, cand  imi trebuie neaparat un bonsai, 2 tigai, o pereche de ghete, 3 tricouri, un purificator de aer si normal inca vreo suta alte prostii pe care le-am vazut si imi lipsesc. Imi lipsesc, nu ca imi trebuie si de asta vreau sa le am, daca e sa fiu mai sincera cu mine.

Am glumit, mi-e prea lene sa ies din casa, e frig si ploua, orasul e aglomerat cu sarbatorile,ntz.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu